فناوری اطلاعات آماد

شماره ثبت : 431482

تلفن گویا | سیستم تلفن گویا|سامانه تلفن گویا

خانه // محصولات آماد // تلفن گویا | سیستم تلفن گویا|سامانه تلفن گویا

تلفن گویا | سیستم تلفن گویا|سامانه تلفن گویا

    تلفن گویا

    سامانه تلفن گویا آماد

     

    تلفن گویا سیستمی  ۲ طرفه بوده که شرکت ها یا سازمان ها را قادر می سازد بدون هیچگونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط خود را ضمن طبقه بندی به صورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعین تلفنی خود قرار دهد..به عبارت دیگر نسبت به درخواست کاربر حساس بوده و با تشخیص نیاز او پاسخ مورد نیاز را به وی می دهد.سیستم تلفن گویا در اماکن و سازمان های مختلف کاربرد داشته که به نمونه هایی همچون سازمان ها و وزارت خانه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها ، شرکت ها و موسسات تجاری ، مدارس ، دفاتر بیمه و … اشاره نمود

    تلفن گویا

    فرآیند کار یک سامانه تلفن گویا در شکل زیر به صورت کلی قابل درک می باشد.

    تلفن گویا

     

    از مهمترین کاربرد های تلفن گویا  آماد به موارد زیر می توان اشاره کرد :

    تلفن بانک ، معرفی محصولات ، رزرو وقت ، دریافت کد فعال سازی نرم افزار ویژه شرکت های نرم افزاری، سیستم پرسش و پاسخ ، ثبت سفارش ، سیستم انتقادات و پیشنهادات ،  اپراتور پاسخگوی اتوماتیک ، صندوق صوتی ، اعلام خدمات و محصولات جدید به مشتریان ،اعلام اطلاعات مالی و حسابداری ،مشاوره تلفنی ، اطلاع رسانی اتمام سرویس به مشتریان ، اعلام بدهی ، تبلیغات بصورت تلفنی بدون نیاز به اپراتور ، مانده حساب مشتری، گردش حساب ها و یا گزارشات مالی ، اطلاعات تحصیلی شامل دوره های تحصیلی، نمرات، تاریخ امتحانات ، وضعیت پرونده ها، نامه ها و مکاتبات ، اعلام وضعیت آب و هوا ، اوقات شرعی ، ساعت و … ، اعلام نرخ ارز و وضعیت بازار سهام، معرفی اهداف سازمان ، معرفی کوتاه زیر بخشها و واحد های سازمانی ، نشانی ها و شماره تلفن های بخش ها و مسؤولین مهم سازمان ،اخبار مهم نظیر نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا مناسبت ها ، معرفی زمانها و یا دوره های زمانی خاص برای سازمان ،

    امکانات و قابلیت های تلفن گویای آماد :

    برگزاری مسابقه و نظرسنجی

    پشتیبانی از کلیه خطوط دیجیتال و آنالوگE1

    تعریف بازه زمانی فعالیت سیستم در طول شبانه روز

    نمایش آنلاین وضعیت خطوط تلفن و عملیات در حال اجرا بر روی آنها

    امکان تعریف صندوق انتقادات و پیشنهادات و ضبظ پیام مخاطبین برای سازمان

     تعریف انواع سناریو های مختلف برای خطوط مختلف و مجزا در یک نرم افزار

    امکان بروزرسانی نرم افزار و افزودن امکانات جانبی توسط شرکت به نرم افزار به مرور زمان

    قابلیت ارتباط با بانک های اطلاعاتی متداول از جمله Access ، SQL Server ، Oracle 

    امکان ایجاد دسترسی های متفاوت برای کارکنان یک سازمان به نرم افزار با تعریف کاربران مختلف

    قابلیت تعریف نامحدود منو و زیر منو جهت  معرفی مرکز ، خدمات و محصولات ، راهنمایی مخاطب در زمینه مورد نظر و …

     امکان ارسال و دریافت فکس از طریق نرم افزار تلفن گویا برای مخاطبین و مشتریان به صورت کاملا خودکار و هوشمند

    ارائه گزارشهای آماری و مدیریتی ( گزارش تماسها ، مراجعات به داخلیها ، مقایسه تماسها در ساعات و روزهای مختلف ، مقایسه داخلی ها و میزان اشغالی و عدم پاسخگویی

    تلفن گویا

     

    مزایای استفاده از سیستم تلفن گویا :

    اتوماسیون در پاسخگویی به مراجعین تلفنی باعث سهولت در ایجاد ارتباط با مخاطب میگردد. این سهولت شامل ؛ پاسخگویی فوری، بدون وقفه، دقیق و ۲۴ ساعته و … می باشد.

    پاسخگویی به زبانهای مختلف محیط مناسبتری را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. قطعا حس هم زبانی در مشتری تاثیر بسیار خوش آیندی خواهد داشت.

    در هر ساعتی از شبانه روز سیستم پاسخگوی هوشمند بدون خستگی و با سرعتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان و مخاطبین تلفنی سازمان خواهد بود.

    نرم افزار تلفن گویا قادر است تا بدون نیاز به اپراتور امکان دسترسی مراجعین تلفنی را با بانکهای اطلاعاتی سازمان به صورت خودکار فراهم آورد.

    امکان استفاده تلفیقی از سایر امکانات ارتباطی از قبیل فاکس، ای- میل و اس-ام-اس به همراه پاسخگویی صوتی.

     نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا و ارائه مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان رضایتمندی ایشان را برای سازمان به دنبال خواهد داشت

    کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات، از دیگر دستاوردهای سامانه های تلفن گویا میباشد. در مقایسه با  مراکز تلفن سانترال سنتی، این دستاورد تا ۸۰ برابر باعث صرفه جویی  در هزینه ها میگردد.

    جهت اطلاع از سایر محصولات شرکت فناوری اطلاعات آماد کلیک نمایید

    Tags: , , , , ,