فناوری اطلاعات آماد

شماره ثبت : 431482

راه اندازی تلفن گویا |نصب تلفن گویا|نرم افزار تلفن گویا|تلفن گویا

خانه // اخبار آماد // راه اندازی تلفن گویا |نصب تلفن گویا|نرم افزار تلفن گویا|تلفن گویا

راه اندازی تلفن گویا |نصب تلفن گویا|نرم افزار تلفن گویا|تلفن گویا

    راه اندازی تلفن گویا آماد

    تلفن گویا عبارتست از سیستمی که بصورت ۲ طرفه که به تلفن ها پاسخ می گوید. به عبارت دیگر نسبت به درخواست کاربر حساس بوده و با تشخیص نیاز او پاسخ مورد نیاز را به وی می دهد. این سیستم می تواند از پخش یک پیام متناسب با درخواست کاربر گرفته تا اعلام موجودی حساب، پس از دریافت شماره حساب و یا گرفتن یک عدد، پردازش آن و بازگرداندن نتیجه آن به تماس گیرنده متغیر باشد. از مهمترین کاربردهای تلفن گویا آماد سیستم انتقادات و پیشنهادات ، سیستم رزرو وقت ،سیستم اپراتور پاسخگوی اتوماتیک ،تلفن بانک ،سیستم اعلام نمرات،سیستم پرسش و پاسخ و سیستم ثبت سفارش می باشد

    راه اندازی تلفن گویا

     

    سیستم تلفن گویا در اماکن و سازمان های مختلف کاربرد داشته که به نمونه هایی از جمله تلفن بانک ، سیستم معرفی محصولات ، سیستم های اطلاع رسانی ، سیستم اعلام نمرات ، سیستم رزرو وقت ، سیستم دریافت کد فعال سازی نرم افزار ، سیستم پرسش . پاسخ ، سیستم ثبت سفارش ، سیستم انتقادات و پیشنهادات ، و سیستم اپراتور پاسخگوی اتوماتیک ، صندوق صوتی ، می توان اشاره کرد.

    فرآیند کار یک سامانه تلفن گویا در شکل زیر به صورت کلی قابل درک می باشد.

    راه اندازی تلفن گویا

    مشتری با تماس با برنامه تلفن گویا می تواند تمام اطلاعاتی را که نیاز دارد بدست آورد؛ بدون اینکه طرف مقابل از بیان اطلاعات خسته شود و یا نگرانی از اینکه ساعت کار شرکت تمام شده است. اطلاعات مورد نیاز را بدست می آورد، کاتالوگ محصولات مورد نیاز  را از طریق فکس دریافت می کند و سفارش خود را از طریق همان برنامه تلفن گویا ارائه می کند.

    تلفن گویا نیز بطور هوشمند سفارش را به مدیر شرکت اطلاع داده و تضمین می نماید که این مشتری حتی در زمانی که شرکت تعطیل است نیز جذب شده و می تواند به یک مشتری بالفعل تبدیل شود. و این در حالی است که شرکت شما تعطیل است

    از مهمترین کاربرد های تلفن گویا می توان به ۲ مورد : اطلاع رسانی و اطلاع یابی اشاره نمود

    نرم افزار تلفن گویا مرکز شما را مکانیزه و قابلیت اتصال به کلیه نرم افزارهای دیگر همچون اتوماسیون مالی ، اداری و … جهت ارائه سرویس های الکترونیکی به مخاطبان را دارد.

    نرم افزار تلفن گویای آماد دارای امکانات و قابلیت های زیادی بوده که در زیر به برخی از مهمترین های آن اشاره خواهیم کرد

    بوده و توانایی پشتیبانی از ۱ الی ۱۲۸ نوشته شده و قابل نصب روی کلیه ویندوز های ایکس پی ، سون و ویستا C#این سامانه توسط برنامه خط تلفن را دارد.

    CallURL ،Donjin،Dialogic وابستگی نسبت به هیج سخت افزار خاصی نداشته و با کلیه مودم ه از قبیل توانایی کار کردن خواهد داشت.

    با تعریف صندوق انتقادات و پیشنهادات امکان ضبظ پیام مخاطبین برای سازمان فراهم خواهد شد

    سامانه تلفن گویا آماد به عنوان یکی از قدرتمند ترین سامانه تلفن گویا با تعریف نامحدود منو و زیر منو سامانه همانند یک منشی هوشمند به  معرفی مرکز ، خدمات و محصولات ، راهنمایی مخاطب در زمینه مورد نظر و … همانند می پردازد.

    با قرار دادن دستگاه فکس در سیستم  امکان ارسال و دریافت فکس از طریق نرم افزار تلفن گویا برای مخاطبین و مشتریان شما امکان پذیر می باشد

    سامانه به نحوی طراحی شده که امکان تعریف سناریو های مختلف برای هر خط امکان پذیر می باشد.

      نرم افزار تلفن گویا آماد قابلیت ارتباط با بانک های اطلاعاتی متداول از جمله Access ، SQL Server ، Oracle  را دارد

    با تعریف کاربران و گروه های مختلف امکان ایجاد دسترسی های متفاوت برای کارکنان یک سازمان فراهم می باشد

    از دیگر امکانات سامانه برگزاری مسابقه و نظرسنجی می باشد.

    ارائه گزارشهای آماری و مدیریتی ( گزارش تماسها ، مراجعات به داخلیها ، مقایسه تماسها در ساعات و روزهای مختلف ، مقایسه داخلی ها و میزان اشغالی و عدم پاسخگویی

    راه اندازی تلفن گویا

     

    مزایای راه اندازی تلفن گویا :

    اتوماسیون در پاسخگویی به مراجعین تلفنی باعث سهولت در ایجاد ارتباط با مخاطب میگردد. این سهولت شامل ؛ پاسخگویی فوری، بدون وقفه، دقیق و ۲۴ ساعته و … می باشد.

    پاسخگویی به زبانهای مختلف محیط مناسبتری را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. قطعا حس هم زبانی در مشتری تاثیر بسیار خوش آیندی خواهد داشت.

    در هر ساعتی از شبانه روز سیستم پاسخگوی هوشمند بدون خستگی و با سرعتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان و مخاطبین تلفنی سازمان خواهد بود.

    نرم افزار تلفن گویا قادر است تا بدون نیاز به اپراتور امکان دسترسی مراجعین تلفنی را با بانکهای اطلاعاتی سازمان به صورت خودکار فراهم آورد.

    امکان استفاده تلفیقی از سایر امکانات ارتباطی از قبیل فاکس، ای- میل و اس-ام-اس به همراه پاسخگویی صوتی.

     نصب و راه اندازی تلفن گویا و ارائه مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان رضایتمندی ایشان را برای سازمان به دنبال خواهد داشت

    کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات، از دیگر دستاوردهای سیستم تلفن گویا میباشد. در مقایسه با  مراکز تلفن سانترال سنتی، این دستاورد تا ۸۰ برابر باعث صرفه جویی  در هزینه ها میگردد.

    جهت اطلاع از سایر محصولات شرکت فناوری اطلاعات آماد کلیک نمایید

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,