فناوری اطلاعات آماد

شماره ثبت : 431482

کاربردهای اس ام اس در شرکتها،دفاتر بیمه،سازمانها،فروشگاه ها و …

خانه // اخبار آماد // کاربردهای اس ام اس در شرکتها،دفاتر بیمه،سازمانها،فروشگاه ها و …

کاربردهای اس ام اس در شرکتها،دفاتر بیمه،سازمانها،فروشگاه ها و …

    کاربردهای اس ام اس آماد در

    شرکت های بازرگانی و خدماتی

     

    ۱-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید .
    مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.

    ۲- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

    ۳- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف

    ۴- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

    ۵- تبریک مناسبتهای خاص مثل تولد ، اعیاد و …

    ۶ – استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار برای ارسال مشخصات کالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد ۱ مشخصات کالای X برای مشتری ارسال میشود.

    ۷ – اطلاع رسانی شرکت در همایشها ، نمایشگاه ها و جشنواره ها به مشتریان قدیمی

    ۸- ارسال پیامک های منطقه ای و هدفمند

    ۹- ارسال پیامک هدفمند به مشاغل مرتبط با فعالیت شرکت به منظور جذب مشتری

    ۱۱- ارسال پیامک مناسبت ها و تولد به کارکنان شرکت به منظور ایجاد انگیزه در کارمندان جهت بازدهی بیشتر

     

    کاربرد sms آماد در آژانس های مسافرتی

     

    یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند .

    تکنیک های پیامکی برای جذب توریست :

    ۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید .

    ۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید .

    ۱ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید .

    ۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید

    ۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

    ۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

    بعنوان مثال : بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل

    ۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

    ۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

    بعنوان مثال : تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی

    ۸-تبلیغات پیامکی به صورت ارسال پیامک زمان بندی شده و ارسال پیامک منطقه ای

     

    کاربردهای اس ام اس آماد در مراکز و دفاتر بیمه

     

    شما می توانید با هزینه ای بسیار اندک به مخاطبین نزدیک منطقه نزدیک خود یا هر شهری پیامکی ارسال نمایید ، به این نکته توجه داشته باشید زمانی که شخص می خواهد بیمه خود را تمدید کند اولین شرکت با مرکزی که به خاطر می آورد، شماره تلفنی است که در INBOX گوشی وی موجود می باشد و اگر از دوستان آنها کسی شماره بیمه رابخواهد، این پیامک رابرای دوستانشان فوروارد خواهندکرد.

    ۱-باارسال پیامکهایی به مشتریان قبلی که بیمه های دیگری دارند،به آنهابیمه های جدید بفروشید

    بعنوان مثال : حضور رایگان کارشناس ما برای مشاهده خودرو و صدور بیمه بدنه در محل شما (مخصوص مشتریان قدیمی)

    ۲-یک ماه قبل و یک هفته قبل و روز قبل ازپایان بیمه،این قضیه رابه مشتریان خود متذکر شوید.

    بعنوان مثال : فردا بیمه شما به پایان می رسد، جهت تمدید بیمه با ما تماس بگیرید

    ۳- با تبریک مناسب های مختلف به مخاطبان خود نشان دهید که با آنها احساس مشترکی دارید .

    بعنوان مثال : عید نوروز را به شما مشتری گرامی تبریک می گوییم

    ۴- پس از خرید مشتری و خروج وی از شرکت شما از مشتری تشکر نمایید

    بعنوان مثال : از اینکه از خدمات بیمه ما استفاده می کنید از شما متشکریم

    ۵- بیمه های مختلف را به مخاطبان خود توضیح دهید تا از این خدمات بیمه نیز استفاده کنند .

    بعنوان مثال : بیمه‌ آتش‌ سوزی‌ برای‌ اولین‌ بار جهت‌ حفظ و حراست‌ اماکن‌ تجاری‌ و منازل ‌مسکونی‌ در اروپا به‌ وجود آمد.

     

    کاردبرد پیامک آماد در بیمارستان ها و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، ازمایشگاه ها

     

    ۱- سیستم نوبت دهی به بیمار
    ۲- اعلام نتایج ازمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****۳۰۰۰ و دریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب یا …)
    ۳- اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی
    ۴- اعلام درج دستورات پزشکی-یادداشتهای پرستاری(نکات پرستاری که باید همراه رعایت کنه) به شماره همراه بیمار
    ۵- اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
    ۶- دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای ایام بعد از ترخیص
    ۷- ایجاد بخش نظر سنجی پیامکی در خصوص خدمات قابل ارائه.
    ۸- پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری -و ….
    ۹- ارسال پیامک برای پرسنل و همکاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی
    ۱۱- ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل
    ۱۲- ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و…

     

    کاربرد پیامک آماد در سازمانهای دولتی

     

    ۱- انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است)

    ۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی

    ۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

    ۴- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
    مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف

    ۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

    ۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

    ۷- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش

    ۸- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
    بعنوان مثال : کارت هدیه(۱)-بن خرید(۲)-بلیت سینما(۳)-کوهستان پارک(۴)و…

    ۹- ارسال پیامکهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل

    ۱۰- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری ( در مورد رسیدن یا نرسیدن پیامک به موبایل مد نظر)

     

     

    کاربرد sms آماد در دانشگاه ها، موسسات عالی و مدارس علمیه

     

    -۱اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی
    -۲ اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی
    -۳ نظر سنجی در خصوص امکانات دانشگاه (در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه های فنی،‌ ازمایشگاه ها و …)
    -۴ گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخشهای مختلف مجموعه
    -۵ اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه
    -۶ در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات ، اطلاع رسانی با SMS صورت بگیرد .
    -۷ اعلام تاریخ شروع امتحانات + تاریخ برگزاری امتحان هر درس
    نکته :‌ نرم افزار ارائه شده دارای بخشی به نام سرویسهای ویژه میباشد که این امکان را برای مجموعه فراهم می آورد که هزینه پیامکهای ارسالی را در قالب فروش کارت شارژ از درخواست کننده خدمات (دانشجو) اخذ نماید

     

    کاربرد پیامک آماد در مدارس
     

    ۱- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
    ۲- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.
    ۳- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
    ۴- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
    ۵- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید..(ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید)
    ۵- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود)
    ۷- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.
    ۸- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
    ۹- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد.
    ۱۰- گروهبندی دانش اموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی
    ۱۱ – ارسال پیامک جهت اموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش اموز و تقویت دایره لغات
    ۱۲- ایجاد بخش نظر سنجی در قسمتهای مختلف مدرسه
    ۱۳- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات
    ۱۴- ارسال sms به دانش اموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول مناسبتها (جهت برگزاری امتحان)
    ۱۵- اعلام نمرات هر درس به والدین(نمرهای میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه

    جهت اطلاع از محصولات و خدمات شرکت فناوری اطلاعات آماد کلیک نمایید

    Tags: , , , , ,